סמוך לכפר עיסאוויה: אמבולנס מד"א הותקף באבנים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on סמוך לכפר עיסאוויה: אמבולנס מד"א הותקף באבנים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב סמוך לשעה 18:45 דיווח נהג אמבולנס של מד"א שנסע עם חולה בכביש מעלה אדומים ירושלים, על אבנים שיוודו לעברו ופגעו בשימשה הקידמית של האמבולנס כשחלף סמוך לכפר עיסאוויה. כתוצאה מכך נסדקה השימשה הקידמית, האמבולנס הושבת ובדרך נס לא היו נפגעים בנפש.

    נהג האמבולנס איציק גולדפרב, חובש רפואת חירום במד"א סיפר כי "כשהייתי בנסיעה עם חולה בכביש ירושלים מעלה אדומים סמוך לכפר עיסאוויה, יוודו אבנים לעבר האמבולנס, פגעו בשמשה הקדמית וסדקו אותה. המשכתי בנסיעה כק"מ ונעצרתי ליד כוח מג"ב שהיה במקום. הרגעתי את החולה שהיה נסער מאוד ונאלצתי להמתין לאמבולנס אחר שיפנה את החולה מאחר והאמבולנס לא היה כשיר לנסיעה והושבת. לאחר מספר דקות חברתי עם האמבולנס הנוסף שהמשיך בפינוי החולה כשמצבו יציב".

    מנכ"ל מד"א אלי בין אמר "אני רואה בחומרה את האירוע המהווה  ניסיון לפגוע במתכוון ברכב המיועד לטיפול ולפינוי פצועים וחולים. אנו בטוחים שכוחות הביטחון שפועלים מסביב לשעון ימצו את הדין עם האחראים ומקווים שגם בצד השני יפעלו בנחישות ובקשיחות על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מנכ"ל מד"א מזדעזע מאבנים שנזרקו לעבר אמבולנס. המרצחים השפלים לא בוחלים בכל דרך לבצע זממם. מבוגרים, נשים וילדים, נפגעים. אין להם חוק או סדר, פשוט חיות רעות. נצפה מהאריה להמנע מלנגוע בכבשים ממין נקבה, או בעגלים צעירים? המנהיגים לא הפנימו, אין כאן בני אדם, ולא ניתן לעשות אתם דיאלוג…